حوادث 11 سپتامبر از زاويه اي ديگر

براي ديدن همه عکسها روي ادامه مطلب کليلک کنيد

* * *

* * *

* * *

* * *

* * *

* * *

* * *

* * *

* * *

* * *

* * *

* * *

* * *

3 پاسخ

  1. salam doooste khobam web khobi dary adrese webetooo tooo maliam gereftam kheli ghashnge omidvaram hamishe tooo karetoom movafagh bashid.
    felan baye.
    doooostar shoma:tanha

  2. Salam Doost Azizi Bloge jalebi dary az didiane bloget kheiy khoshhal shodam
    KHoshal Misham Be Manam Ye Sari Bezani
    bia tabadol link www .sanaye.iranblog .com
    در زمن اگر حاضر به تبادل لینک شدی به من اطلاع بده

    id man asadesteghlal

  3. سلام دوست خوب -من همیشه به وبلاگ شما سر می زنم – اینبار گفتم نظر بدم برم – بازهم وبلاگتان را دیدم – وبلاگ خوبی دارید -پیشرفت خوبی هم داشته اید – امیدوارم از این هم بهتر بشود – مایل بودید به وبلاگ من هم سر بزنین – خوشحال می شوم – اگرهم خواستین وبلاگ منو با نام ( مقاله و پروژه رایگان و زیاد) لینک کنین و بهم خبر بدین که با چه نامی وبلاگتو لینک کنم . (آمار بازدید میانگین روزانه وبلاگ من : 500 نفر ) متشکرم.حسین کریمی

پاسخی بگذارید

