نوروز 1387 مبارک

و باز هم يک سال ديگر با تمام بدي ها و خوبي هايش گذشت و تا چند ساعت ديگر سال جديد شروع خواهد شد. اميدوارم سال جديد سال پر بار و خوبي براي تمامي ايرانيان باشد.

 

 نوروز ۱۳۸۷ مبارک باد

 

4 پاسخ

  1. سلام اگه موافقین تبادل لینک و بنر کنیم

  2. سلام مهندس من هم شما رو به نام وبلاگ تخصصی مهندسی عمران لینک کردم موفق باشید

  3. سال نو مبارک مهندس

  4. سلام خسته نباشید
    می خواستم بدون این اطلاعات از کجا می آوردی به به من هم یک سری بزنید من رشتم عمران دانشجو کاردانی هستم

پاسخی بگذارید

