زلزله براي بچه ها

لينک هاي زير رو براي بچه ها گذاشتم تا اگر به زلزله علاقه داشتند استفاده کنند.

Earthquakes for Kids

Latest Quakes Learning Links & Earthquake Activities Puzzles & Games
Today In Earthquake History Science Fair Project Ideas Animations
Become An Earthquake Scientist Cool Earthquake Facts Earthquake Pictures
Ask A Geologist The Science of Earthquakes Earthquake ABC

3 پاسخ

  1. من تبریزی نیستم من مشهدی هستم ولی اگه مایل به همکاری هستید میتونیم از طریق دنیای مجازی با هم کار کنیم من خوشحال میشم اگه با هم همکاری داشته باشیم

  2. سلام
    آره منظورم فایل اتوکد
    من انشالله خودم بعد از پایان ترم سعی دارم آموزش مکس رو هم راه اندازی کنم
    اگه شما میخاین یاد بگیرین بهتره کتاب مکس 9 رو که جدید ترین کتاب چاپ شده راجع به مکس هست استفاده کنید.

  3. سلام
    اگه مایل به تبادل لینک باشید لطفا من را به عنوان » فروشگاه کتاب الکترونیک » لینک کنید به من هم خبر دهید لینکتان را با عنوانی که دوست دارید بگذارم
    با تشکر

پاسخی بگذارید

