سایت محاسبات عمران تحت وب

در سایت جالب زیر می توانید انواع محاسبات عمران را تحت وب انجام دهید از محاسبات مربوط به لوله ها و تیرها گرفته تا هر چیزی که می خواهید.

سایت محاسبه گر

4 پاسخ

  1. لطفا ما را لينك كنيد.

  2. سلام من به محرم ، محرم گل زهرا
    به لطمه های ملائک ، به ماتم گل زهرا
    سلام من به محرم، به غصه و غم مهدی
    به چشم کاسه ی خون و به شال ماتم مهدی
    ********
    با سلام خدمت شما
    ماه محرم و شهادت امام حسین (ع) را ابتدا به محضر مقدس صاحب الزمان و سپس به شما دوست عزیز تسلیت عرض می‌کنم.
    وبلاگ خوبی دارید و مطالبش خوب و ارزنده است.
    وبلاگ من با مقاله‌ای با عنوان ((مهدی منتقم خون حسین)) به روز است.
    منتظر حضور شما در وبلاگ ((شمیم حضور)) و نظر شما درباره ی وبلاگ و این مقاله هستم.
    یا حسین

  3. من کار مکس انجام میدم خوشحال میشم اگه با هم همکاری داشته باشیم برای دیدن نمونه کارام می تونید به وبلاگم سر بزنید.

پاسخی بگذارید

