آموزش زبان انگليسي در اينترنت

در اين پست يک سايت جالب براتون معرفي مي کنم در مورد آموزش زبان انگليسي. اميدوارم مفيد باشه.

سايت آموزش زبان انگليسي

5 پاسخ

  1. راستش رو بخوايد من فقط اومده بودم آدرس سايتمون رو براتون بذارم ولي بعد جذب مطلبتون شدم. اميدوارم موفق باشيد. فكر نكنم از سر زدن به سايت ما ضرر كنيد.

  2. با سلام
    وبلاگ خیلی جالبی داری
    وبلاگ من راجع به کتاب و مقالات آموزشیه
    اگه خواستی با هم تبادل لینک کنیم به وبلاگ من بیا و در قسمت نظرات
    بگو تا لینکت رو قرار بدم
    شما هم منو با نام کتاب ها و مقالات آموزشی لینک کن
    آدرس وبلاگ من:www.free-ebook.blogfa.com

  3. سلام
    وبلاگ جالبی دارید.
    راستشو بخواهی من با چند تا لینک مختلف به اینجا رسیدم.
    اگر این آدرس رو هم به لینکهات اضافه کنی ممنون میشم:
    http://www.omran86-shahed.com
    با عنوان عمارت گران شاهد.
    مرسی.

  4. لینک باکس REZA_YA
    سلام دوست عزیز
    سایت جالب و بسیار خوبی دارید.
    استفاده از لینک باکس بهترین روش جهت افزایش آمار بازدیدکنندگان و افزایش ترافیک سایت می باشد که شما می توانید با قراردادن لینک باکس در سایت خود و ارسال لینک به لینک باکس آمار بازدیدکنندگان خود را افزایش دهید!
    مزایای این لینک باکس:
    سرعت بالا _ کار در محیط بلاگفا و تمامی سایتها و وبلاگهای دیگر.
    گذاشتن لینک ویژه برای 15 نفر اول با آمار بالای1000بازدید روزانه.
    فقط کد را کپی کرده و در وبلاگ خود قرار دهید تا آمارتان را چندین برابر کنیم.
    این هم کدش:
    <script language=»javascript» src=»http://x-pango.blogsky.com/»></script>
    </p>

    بعد از قرار دادن کد به من اطلاع دهید (از طریق ارسال لینک)

    متشکرم

پاسخی بگذارید

