بازی مخصوص مهندسین عمران

معرفی بازی Bridge Builder :

راهنمای بازی :

برای موفقیت در این بازی کافیست بر مباحث استاتیک و بویژه خرپا آشنایی و تسلط داشته باشید.

از کلیلک چپ برای انتخاب گروه و متصل کردن اعضای خرپا به یکدیگر و از کلیک سمت راست برای حذف یک عضو یا گره می توانید استفاده کنید.

پس از اجرای Run Train اگر قطار از روی پل ساخته شده توسط شما عبور کرد ، شما برنده اید و در غیر این صورت با زدن دکمه Edit دوباره پل را باید تعمیر کنید.

این نسخه از این بازی دارای 15 مرحله می باشد که مراحل 13 و 15 آن مشکل ترین مراحل به نظر می رسند.

همچنین قیمت تمام شده برای هر پل مشخص است و از حد معینی نمی توانید قیمت طراحی و ساخت پل را بالاتر ببرید .

دریافت فایل بازی پل سازی

2 پاسخ

  1. سلام آقا احسان وبلاگتون عالیه به وبلاگ دانشجوها صنایع هم یه سر بزنید .در ضمن آدرس وبلاگتو رو هم لینک تصویری کردم

  2. سلام
    وبلگ خیلی خیلی جالبی داری.من تورو به اسم دانلود قرمز در سایت خودم لینک کردم تو هم من رو به اسم تلفیق عمران و معماری لینک کن

پاسخی بگذارید

