با سلام .

دوستاني كه سورس برنامه تحليل ماتريس خرپا را مي خواهند در بخش نظران اين مطلب ايميل خود را قرار دهند تا در اسرع وقت به ايميلشان بفرستم.

در ضمن برنامه تحليل قاب سه بعدي را در زبان برنامه نويسي مطلب نوشته ام كه به زودي در سايت قرار خواهم داد.

دوستاني كه درباره عمران برنامه نوشته ايد و مايل به اشتراك گذاري برنامه هاي خود هستيد سورس برنامه را به ايميل من بفرستيد تا با نام خودتان در سايت قرار دهم.

10 پاسخ

  1. با سلام
    من مدیر سایت http://www.photo.rubic.ir هستم. از اینکه لینک سایت ما را در وبلاگ خود قرار دادید بسیا سپاسگذارم

  2. khaste nabashy mohandes

    moafagh bashy
    ba tashakor

  3. سلام مهندس احسان
    مرسی که به وبلاگم سر زدی
    لینکتو گذاشتم. خوشحال شدم از آشناییتون

  4. با سلام به شما دوست عزیز از شما دعوت میشود که در راه اندازی تالار گفتمان مهندسی عمران ایران با ما همکاری کنید.
    http://www.civilir.com
    ضمنا من لینک وبلاگ شما را با جستجوی «بزرگترين سايت تخصصي عمران» در گوگل پیدا کردم.
    منتظرتون مطالب مفید و پربارتون هستیم.

  5. با سلام و خسته نباشید.
    با تشکر از مطالب مفیدی که در وبلاگتان قرار می دهید در صورت امکان برنامه ی تحلیل قاب های سه بعدی و خرپا را برای بنده میل کنید.

  6. با سلام امیدوارم که هر جا هستین موفق و پیروز باشین
    از شما تقاضا دارم در صورت امکان برنامه تحلیل ماتریس خرپا رو برام میل کنید.

  7. با سلام
    خواهشا برنامه تحلیل خرپا و قاب رو اگه ممکنه ایمیل کنید.

  8. به نام او
    سلام
    ضمن تشکر اگه ممکنه برنامه تحلیل خرپا و قاب رو ایمیل کنید.

  9. با سلام
    لطفا» برنامه تحلیل خرپا و قاب رو اگه ممکنه ایمیل کنید. خیلی لازم دارم

  10. با سلام
    لطفا» برنامه تحلیل خرپا و قاب رو اگه ممکنه ایمیل کنید.

پاسخی بگذارید

